2009. január 14., szerda

BUÉK!

Nem vagyok meghalva, viszont mostanság nagyon hadilábon állok az idővel... úgy döntöttem, hogy - miután már saját magamat se tudom követni - nem fogom az összes új ékszert feltölteni ide, csak heti egy kedvencemet.. a többi munkámat megnézhetitek a deviantartos galériámban.

A karácsonyi szünet után elindultak újra a tanfolyamok, amikkel kapcsolatban a gyöngybox fórumán tájékozódhattok (a Drótozás Boszival nevű topicban).
Ha kérdésetek van, vagy jelentkezni szeretnétek a tanfolyamokra a boszigyongy @ freemail . hu (space-ek nélkül) e-mailcímen megtehetitek.


Óóó, és még valami :)
Köszönet Krisztának, amiért kipécézett (jesszus, borzalmas ez a szó, elnézést a feltalálótól, de tényleg!!) :DD Az ötlet viszont nagyon tetszik, ezért szívesen csatlakozom a játékhoz. :)

Szabályok:
Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett! Ossz meg magadról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi! Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba!Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve!


1. Szeretem megőrizni az intim szférám, ezért komoly dolgokról csak nagyon-nagyon kevés emberrel beszélek (leginkább a kis pasimmal :) )
2. Nem hiszek a szerencsében és a véletlenekben, hiszek viszont a reinkarnációban és a karmában (mindent, amit másnak adunk, visszakapjuk.. kamatostól)
3. Emily the Strange fan vagyok :) Azt hiszem, sok dologban hasonlítunk, leszámítva pl. a horrorkodást + én már nem vagyok 13 éves.. szerencsére :)
4. Imádom a macskákat, de sajnos erősen allergiás vagyok rájuk :(((
5. Télen sokkal kevésbé vagyok szociális, mint nyáron... ez attól van, hogy nagyon nem bírom a hideget (a meleget sem), és hajlamos vagyok a fényhiányos depire ... a régi barátaim már megszokták, de az újak először mindig azt hiszik, le akarom rázni őket.. pedig nem.
6. Betegségfóbiám van.. ha jóban akarsz lenni velem, ezt a témát tabuként kezeled :)
7. Tipikus éjjeli bagoly vagyok: irtó nehezemre esik hajnali 4 előtt aludni, és 11 előtt felkelni..

... és most jön a nehéz.. ki kellene választanom 7 embert, akikre kíváncsi vagyok... valójában mindenkire kíváncsi lennék! Arra gondoltam, felhatalmazok mindenkit, aki még nem volt (igen, kerülöm A szót :)) ), érezze magát kiválasztva :) Remélem, ez így nem túl szabályellenes :)))