2009. január 30., péntek

Mit olvastam 2008-ban?

Ismét egy játék.. ezúttal Veronika -nak köszönhetem a lehetőséget.. úgy gondolom, nagyon sokat elárul az emberről az, hogy mit olvas.. így most jól leleplezem magam :)))

1. Írd le annak az öt könyvnek a címét, amit 2008-ban olvastál.
2. Nevezz meg öt embert, és értesítsd őket.
3. Linkelj vissza erre a bejegyzésre.


1. Neil Gaiman: The graveyard book, Coraline
2. Peter S. Beagle: Tamsin (ezt a könyvet már sokadszorra olvastam újra :) )
3. Osho: Nők könyve (ez a bibliám :) )
4. Joanne Harris: Csokoládécipő, Rúnajelek (az első zseniális, a Rúnajelek sajnos nem olyan jó, mint vártam :( )
5. Jenny Gibbs: Interior design (legjobb lakberendezési szakkönyv, amivel eddig találkoztam)

Még mindig mindenkire kíváncsi vagyok, ezért megintcsak meghagynám a lehetőséget, hogy bárki kiválasztva érezze magát.. :)